بسم الله الرحمن الرحيم
Illaahay ayaa mahad iska leh Nabadgalyo iyo Naxariis Nabigiisa Maxamed korkiisa ha ahaato.
Golaha Imaamyada Soomaaliyeed ee Waqooyiga Ameerika wuxuu hambalyada ciida Al-Fitriga u dirayaa Muslimiinta guud ahaan gaar ahaan Muslimiinta Waqooyiga Ameerika iyo Soomaalidaba.
Goluhu wuxuu go’aan kaas u gaaray qodobadaan soo socda;
- Waxaa looga dhawaaqay in bishii laga arkay wadamo badan sida; Saudi Arabia, Somalia, Jordon, Masar Imaaraat, Malaysiya iyo wadamo kale oo bisha laga arkay. Sidoo kale culummada wadamadaas way ku dhawaaqeen fiqi ahaan.
- Dhalashada bisha oo la arkay taasoo saldhig u ah Saamida iyo Afurida sida Nabgu yiri (scw) “Aragti kusooma arigtina ku Afura”
- Cid lagu kalsoonyahay haday aragto oo Iyana lagu soomayo laguna afurayo.
Illaahay waxaan ka baryeynaa inuu ummada Muslimiinta ah Naxariistiisa ku dajiyo, xaalkoodana mid ka khayr badan ugu badalo, madaxdoodana uu xaqa tuso. Amiin.
Illaahay raali galintiisu waa yoolkeena, illaahayna ciduu doono isagaa wadada xaqa ah ku toosiya.
In the name of Allah, the beneficent, the merciful All praise is for Allah, and may peace and blessing be upon the messenger of Allah, his family, companions, and true followers to proceed:
The North American Council of Somali Imams offers its warmest congratulations to the Muslim Ummah in general and the Muslims in the US in particular and Somali Community upon the arrival of Eid Al-Fitr and announces that tomorrow Friday July 17th, 2015 is the first day of Shawwal and the first day of Eid.
The Council came to this conclusion based on the following reasons:
- The announcements by many Islamic countries such as Saudi Arabia, Somalia, Jordan, Egypt, UAE, Malaysia, and others that the crescent has been sighted, and the sighting was later adopted by the local jurisprudential authorities.
- Moon sighting is the basis for starting any lunar month as was stated in the Hadeeth “Fast for its sighting, and break your fast for its sighting”.
- Confirming new moon sighting can be through group or individual testimonies if they are trustworthy.
We ask Allah SWT to bless Muslims all over the world, ease their hardships, guide their leaders to the best.
Pleasing Allah is our aim and He Guides whomever he wish for the right path.
The North American Council of Somali Imams (NACSI)